Wat is de klantbeleving bij u op de vloer?

Eenvoudig uw facilitaire diensten monitoren

Direct afspraak maken

Hospitality barometer

Betrouwbare monitor

De Hospitality Barometer monitort de beleving van het gebouw en alle facilitaire diensten, het gebouw, alle facilitaire diensten inclusief het gedrag van de uitvoerende medewerkers op structurele wijze. Het uitgangspunt is de beoordeling van de kwaliteit door de ogen van de gebruiker zoals bijvoorbeeld de medewerker, bezoeker, student, patiënt, cliënt of bewoner, maar ook de leverancier en het management. De Hospitality Barometer maakt de reis die de gebruiker ook door het gebouw maakt aan de hand van een fictief pad. De tool is geclassificeerd in 9 categorieën, die vervolgens zijn opgedeeld in 150 te beoordelen aspecten van aankomst tot en met vertrek. Hierdoor is de Hospitality Barometer een zeer betrouwbare monitor.

“Men vergeet wat je hebt gezegd, men vergeet wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je hen hebt gegeven.”

Maya Angelou (schrijver)

Hoe werkt de Hospitality Barometer?

Er wordt continu data gemeten van de dienstverlening op gezette momenten. Deze data wordt realtime weergegeven in een dashboard, die u elk moment van de dag kan inzien. Daarnaast kan de beoordeling aangevuld worden met hospitality metingen, enquêtes, interviews en andere input van onze eigen ervaren hospitality expert, medewerkers, bezoekers en leveranciers. Hierdoor zijn de uitkomsten bijna van een wetenschappelijk niveau en weet u exact waar u staat met uw dienstverlening. De monitoring met de Hospitality Barometer leidt tot een helder overzicht van hetgeen goed gaat en geeft knelpunten en verbeteracties weer. Door dit overzichtelijk weer te geven inclusief taken, verantwoordelijkheden en deadlines wordt hospitality een stuurbaar proces waarbij iedereen duidelijke verantwoordelijkheden heeft. Bijzonder: onze software is uitermate flexibel geconstrueerd, zodat we het op maat voor uw organisatie kunnen inrichten.

Hoger niveau

MasterKey geeft u inzicht in de kwaliteit van de geleverde dienstverlening waardoor u grip krijgt op facilitaire zaken. Door uw belangen te verbinden met die van de leveranciers creëren we samen met u een goede samenwerking in een prettige werkomgeving. En waar steeds weer nieuwe elementen worden uitgeprobeerd, zoeken we samen met u naar verdere optimalisatie met betrekking tot de invulling van mensen, processen en kwaliteit van dienstverlening. Dit alles om hospitality naar een hoger niveau te tillen.

Hospitality meten met Masterkey

Wilt u meer weten over de Hospitality Barometer en andere facilitaire kwaliteitsmetingen?  Maak dan vrijblijvend een afspraak met een van onze adviseurs. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen: 055 – 538 45 45. Wij bespreken graag met u de mogelijkheden.

Voor de overige dienstvelrening van Masterkey, zie ook schoonmaak controle, facilitair advies en integrated facility management (IFM).