Meten en sturen op beleving

De mysteryguest onderzoekt het voor u en geeft aanvullend advies

Direct afspraak maken

Mysteryguest

Klantgerichtheid

Hoe staat het met de beleving binnen uw organisatie? Hoe klantgericht bent u of zijn uw facilitaire leveranciers richting bezoekers en medewerkers binnen uw gebouw? Door verschillende ‘mystery visits’ uit te voeren door onze deskundige hospitality en facility inspecteurs, weet u snel hoe anderen uw organisatie beoordelen op bijvoorbeeld de beleving van het gebouw, de catering en de beveiliging.

Samen doelen opstellen

Samen met u bepalen we de doelen, wat we willen weten en dus meten. Op basis daarvan wordt een vragenlijst opgesteld en afgestemd met u. Al onze inspecteurs komen uit de facility branche en hebben jarenlange ervaring met en kennis van gastvrijheid en beleving. De resultaten van de ‘mystery visits’ en de aanbevelingen worden uitgebreid met u besproken. Daarnaast ontvangt u van ons een heldere rapportage.

Wij bieden diverse mysteryguest metingen:

Beleving van het gebouw

We maken de reis die de gebruiker (klant, leverancier en medewerker) ook door het gebouw maakt aan de hand van een fictief pad en beoordelen diverse categorieën van aankomst tot vertrek. Bijvoorbeeld is er een duidelijke bewegwijzering? Hoe is de ontvangst? Is uw locatie representatief? Is het gebouw schoon? Al deze en nog veel andere onderdelen dragen bij aan de beleving van het gebouw.

Catering

U heeft een externe cateraar en vindt het belangrijk dat uw medewerkers goed geholpen worden. Dit kunnen wij voor u toetsen aan de hand van de mysteryguest meting. Daarbij kijken we bijvoorbeeld naar klantgerichtheid, presentatie van de gerechten en kennis van de producten.

Beveiliging

Worden de beveiligingsmaatregelen binnen uw organisatie goed toegepast? Dit kunt u laten toetsen door onze mysteryguest. Onze deskundig adviseur zal proberen uw organisatie binnen te komen op basis van diverse scenario’s welke vooraf met u afgestemd zijn.

Grip op de kwaliteit van uw dienstverlening

Al onze mysteryguest metingen zijn aan te passen aan uw wensen en behoeften. Wij helpen u om grip te krijgen op de kwaliteit en dienstverlening.

Wilt u meer weten over ‘Mystery Visits’ en het meten van de beleving binnen uw organisatie? Maak dan vrijblijvend een afspraak met een van onze adviseurs. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen: 055 – 538 45 45. Wij bespreken graag met u de mogelijkheden.

Zie ook schoonmaak controle en facilitair advies om te kijken wat Masterkey nog meer voor u kan betekenen.